lördag 23 maj 2009

En fulsöt vän har flyttat in!

Regnet öser ner ute och lilleman sover middag. Så ÄNTLIGEN får jag tid att göra ett inlägg i bloggen. Var alldeles för länge sedan nu. Orsaken är väl först och främst tidsbrist men också pga att vår kamera är inne på lagning. Inläggen blir ju inte lika intressanta utan bilder :-)

Jag kan dock inte låta bli att länka till en bild på den underbart fulsöta lilla grodan som har flyttat in hos oss! Den kostar 269 kr på Syster Lycklig (www.systerlycklig.se). Jag blev kär i den när jag såg den i webbutiken och var tvungen att åka in till butken och köpa en :-) Nu står han på den gamla sekretären i hallen och hälsar gästerna välkomna samtidigt som han håller koll på mina örhängen. Här finns bilden: http://www.systerlycklig.se/ProductPopup.aspx?filename=MO022_5159.jpg

Ha det så bra i regnrusket! Återkommer med fler bilder från hemmet så snart kameran är tillbaka och tiden räcker till...

Inga kommentarer: