måndag 1 december 2008

Advent och första ljuset är tänt!

Igår tändes första ljuset i vår nya adventsljusstake. Hittade till slut den modellen jag letat efter, finns på Åhléns för 85 kr. Har pyntat den med små gnistrande vita bollar (också Åhléns) och grön mossa. Den andra bilden nedan visar vår nya julgransmatta i röd filt. Sprang in i den på Rusta och kunde inte låta bli eftersom den bara kostade 79 kronor! Har sett liknande som varit betydligt dyrare så självklart blev jag glad när jag fann denna, dessutom tycker jag den här är mer tidlös i sin design än andra jag sett.



Hoppas ni njuter av juletiderna! Det gör vi! Lämna gärna en kommentar, särskilt om du har bilder i din blogg på mysigt julpynt. Är alltid ute efter lite inspiration!

2 kommentarer:

Lilla fröken kavat sa...

Hej!
Vad fin adventsstake! Jag har också letat efter en så´n enkel och fin modell, men det var slut överallt! Julgransmattan såg fin ut också, synd att jag har 10 mil till närmsta Rusta! De hade fina julgransmattor på Åhlens också, men betydligt dyrare då!

Kram
"S"

Johanna sa...

vad fint!
Jag stog och pillade på just den adventsljusstaken men fick lugna mig lite efter storshoppingen :-)